Σε καταγγελία κατά πρώην υπουργού, και συγκεκριμένα
του Λευτέρη Αυγενάκη, προχώρησε η Ομοσπονδία Συλλόγων Εργαζομένων στις
Υπηρεσίες και το Εμπόριο (ΟΣΕΥΠΕ), με αφορμή περιστατικό βιαιοπραγίας στο
Αεροδρόμιο "Ελευθέριος Βενιζέλος".
Όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή της, πρόκειται για ένα
επεισόδιο που φαίνεται να έλαβε χώρα πριν από λίγα εικοσιτετράωρα, με φερόμενο
ως πρωταγωνιστή πρώην Υπουργό και θύμα της καταγγελλόμενης βιαιοπραγίας μέλος
του προσωπικού του αεροδρομίου που βρισκόταν στην πύλη εξόδου.
Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, ο πρώην υπουργός
φαίνεται να μπέρδεψε την πύλη, με αποτέλεσμα να κλείσει η πτήση. Είχαν
προηγηθεί τρεις αναγγελίες με το επώνυμο του τέως υπουργού, όμως και πάλι δεν
εμφανίστηκε στην έξοδο. Ο πρώην υπουργός ταξίδευε από την Αθήνα με προορισμό
έναν από τους νομούς της Κρήτης. Με καθυστέρηση αρκετής ώρας λοιπόν βρέθηκε
μπροστά στους εργαζόμενους του αεροδρομίου και άρχισε να φωνάζει, σύμφωνα πάντα
με το περιεχόμενο της καταγγελίας.
Όπως φαίνεται, η κατάσταση φαίνεται να ξέφυγε, με τον
πρώην υπουργό να χτυπά με την άκρη του κινητού του στο κεφάλι μέλος του
προσωπικού.
"Λυπάμαι ξεκάθαρα και ζητώ συγνώμη για την
ένταση και την αναστάτωση που προκλήθηκε πρόσφατα στο αεροδρόμιο με υπάλληλο
εταιρείας, στην προσπάθειά μου να μπορέσω να επιβιβαστώ στην πτήση μου για το
Ηράκλειο", αναφέρει σε ανάρτησή του στο Χ (πρώην twitter) ο βουλευτής,
Λευτέρης Αυγενάκης, σχετικά με το "λεκτικό" όπως το χαρακτηρίζει,
περιστατικό στο αεροδρόμιο του Ηρακλείου.
Εκφράζει μάλιστα την έκπληξή του "από τις
υπερβολές και ανακρίβειες που διακινούνται σε δημοσιεύματα των τελευταίων
ημερών για περιστατικό "άγριου ξυλοδαρμού", "λιποθυμιών",
"χειροδικιών" απο μέρους μου".
Σύμφωνα με τον κ. Αυγενάκη, "Πράγματι υπήρξε ένα
περιστατικό λεκτικής έντασης με υπάλληλο της εταιρείας, καθώς δεν μου επέτρεψε
να επιβιβαστώ επικαλούμενος ότι είχε ολοκληρωθεί η επιβίβαση, ενώ όπως με τα
μάτια μου διαπίστωνα οι επιβάτες ήταν στη φισούνα επιβίβαση". Όπως
αναφέρει ο κ. Αυγενάκης, (ο υπάλληλος) "αρνείτο κατ' επανάληψη να μου
επιτρέψει την δυνατότητα επικοινωνίας με προϊστάμενό του ή άλλο υπεύθυνο της
αεροπορικής εταιρείας ως ύστατη προσπάθεια να καταφέρω να ταξιδέψω στην ώρα
μου, κάτι που με οδήγησε να προσπαθήσω να πάρω το τηλ από τα χέρια του για να
μιλήσω ο ίδιος. Ωστόσο το περιστατικό παρέμεινε σε επίπεδο διαφωνίας και
λεκτικής έντασης μόνο".