«Σε
μόλις έξι μήνες, η Περιφέρεια Πελοποννήσου ξεκινά την υλοποίηση της στρατηγικής
πλήρους ψηφιοποίησής της μέσω τριών νέων εφαρμογών με τις οποίες προσφέρει τη
δυνατότητα:
Ορισμού
ηλεκτρονικών ραντεβού των πολιτών με το σύνολο των υπηρεσιών της
Πληροφόρησης
στους νέους γιατρούς γιατη διαθεσιμότητα θέσεων ειδικότητας ανά νοσοκομείο
Παρακολούθησης
και διαχείρισης των αιτημάτων των πολιτών από τις υπηρεσίες της
Η
Περιφέρεια προσφέρει μια ολοκληρωμένη ψηφιακή εμπειρία, δίνοντας τη δυνατότητα
στους πολίτες να κλείσουν ραντεβού για πάνω από 795 προσφερόμενες υπηρεσίες, με
δέκτες πάνω από 150 υπαλλήλους-δέκτες.
Με
αυτό τον τρόπο, πλέον, αλλάζει ριζικά ο τρόπος επικοινωνίας και αλληλεπίδρασης
των πολιτών με τις δημόσιες υπηρεσίες. Η νέα ψηφιακή πραγματικότητα υπόσχεται
να διευκολύνει την καθημερινότητα των πολιτών, να μειώσει τη γραφειοκρατία και
να ενισχύσει την εμπιστοσύνη των πολιτών προς τις δημόσιες αρχές.
Οι
τρεις πλατφόρμες που παρουσιάστηκαν και είναι πλήρως λειτουργικές:
Πλατφόρμα
Διαχείρισης Ηλεκτρονικών Ραντεβού: https://booking.ppel.gov.gr
Πλατφόρμα
Ψηφιακών Υπηρεσιών: https://eservices.ppel.gov.gr
Πλατφόρμα
Διαχείρισης Ιατρικών Ειδικοτήτων: https://eidikotites.ppel.gov.gr
Εφαρμογή
Ηλεκτρονικών Ραντεβού της Περιφέρειας Πελοποννήσου
Οι
πολίτες κάνοντας χρήση των κωδικών taxisnet που διαθέτουν μπορούν να
προγραμματίσουν τα ραντεβού τους με τις υπηρεσίες της Περιφέρειας που
επιθυμούν, λαμβάνοντας ενημερώσεις για την προετοιμασία, καθώς και ειδοποιήσεις
μέσω email ή SMS. Επίσης έχουν τη δυνατότητα να αλλάξουν ή να ακυρώσουν τα
ραντεβού τους, σύμφωνα με τις ανάγκες τους.
Η
πλατφόρμα προσφέρει χρονοπρογραμματισμό της εξυπηρέτησης βάσει των αναγκών
λειτουργίας, στατιστικές αναλύσεις αποδοτικότητας και αποτελεσματικότερο έλεγχο
των υπηρεσιών. Η χρήση της πλατφόρμας δεν απαιτεί υποδομές καθώς λειτουργεί στο
υπολογιστικό νέφος (cloud), προσφέροντας πολλαπλά επίπεδα πρόσβασης χρηστών και
διαχείριση απεριόριστων κατηγοριών ραντεβού.
Η
Εφαρμογή Ηλεκτρονικών Ραντεβού αποτελεί ένα σημαντικό εργαλείο για την βελτίωση
της εξυπηρέτησης των πολιτών και την ενίσχυση της εμπιστοσύνης προς την
Περιφέρεια Πελοποννήσου, διευκολύνοντας την καθημερινότητα τόσο των πολιτών όσο
και των υπαλλήλων.
Η
πλατφόρμα Εφαρμογή Ηλεκτρονικών Ραντεβού είναι έτοιμη να λειτουργήσει στην
Περιφέρεια Πελοποννήσου, ενσωματώνοντας όλες τις Περιφερειακές Ενότητες. Μέσω
της πλατφόρμας, οι πολίτες θα μπορούν να εξυπηρετούνται για περισσότερες από
300 διαδικασίες, διευκολύνοντας την καθημερινότητά τους και βελτιώνοντας την
επικοινωνία με τις δημόσιες υπηρεσίες.
Ηλεκτρονικά
ραντεβού σε 5+1 βήματα
Είσοδος
στην πλατφόρμα: https://booking.ppel.gov.gr
Σύνδεση
στην πλατφόρμα μέσω των κωδικών Taxisnet του ενδιαφερόμενου
Επιλογή
της Περιφερειακής Ενότητας
Επιλογή
υπηρεσίας για τη διεξαγωγή του ραντεβού
Επιλογή
ημέρας και ώρας
Επιβεβαίωση
στοιχείων και οριστικοποίηση ραντεβού
Ψηφιακές
Υπηρεσίες της Περιφέρειας Πελοποννήσου
Η
πλατφόρμα «Ψηφιακές Υπηρεσίες της Περιφέρειας Πελοποννήσου» (https://eservices.ppel.gov.gr)
είναι ένας σύγχρονος και εύκολος τρόπος
επικοινωνίας και εξυπηρέτησης των πολιτών προσφέροντας εύκολη και συνεχή
πρόσβαση σε υπηρεσίες υψηλής ποιότητας, διευκολύνοντας την άμεση επικοινωνία με
τα επιμέρους τμήματα των υπηρεσιών και βελτιώνοντας τις συνθήκες εργασίας των
εργαζομένων.
Βασικά
Χαρακτηριστικά
Άμεση
Εικόνα και Διαχείριση Αιτημάτων: Η πλατφόρμα παρέχει ζωντανή εικόνα όλων των
αιτήσεων των πολιτών, απλοποιεί τις διαδικασίες, μειώνει τη γραφειοκρατία, και
συντελεί στη βέλτιστη κατανομή των πόρων.
Στατιστικά
Στοιχεία: Προσφέρει πληροφορίες για το πλήθος των αιτημάτων, τις τάσεις στις
διάφορες υπηρεσίες και υποστηρίζει το decisionmaking της Περιφέρειας.
Επεκτασιμότητα
και Παραμετροποίηση: Είναι επεκτάσιμη και παραμετροποιήσιμη σύμφωνα με τις
ανάγκες κάθε υπηρεσίας, καλύπτοντας απεριόριστο αριθμό κατηγοριών αιτημάτων.