Η ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΣΤΟΧΕΥΜΕΝΗ ΑΛΛΟΤΡΙΩΣΗ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ

 ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ

ΓΡΑΦΕΙΟ ΕΠΙ ΤΩΝ ΑΙΡΕΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΡΑΘΡΗΣΚΕΙΩΝ

 

Εν Πειραιεί τη 17η Ιουνίου 2024

 

Η ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΣΤΟΧΕΥΜΕΝΗ ΑΛΛΟΤΡΙΩΣΗ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ

 

(Σχόλιο στα θλιβερά και ανησυχητικά συμβαίνοντα στην «Eurovision»)

 

    Έχουμε αναφερθεί πολλές φορές στην πολύπλευρη και κυρίως πνευματική και ηθική κατάπτωση του αποστατημένου δυτικού κόσμου, που χαρακτηρίστηκε πολύ εύστοχα ως η «Πόρνη Βαβυλώνα», (Αποκ.17,1-2) της εποχής μας. Η αποστασία του οφείλεται κυρίως στον απόλυτα παρεφθαρμένο και αιρετικό Χριστιανισμό, τελείως ξένο προς τη γνήσια χριστιανική πίστη και ζωή, η οποία βιώνεται αποκλειστικά μέσα στην Μία, Αγία, Καθολική και Αποστολική Εκκλησία του Χριστού, την Ορθόδοξη. Έξω από αυτήν απουσιάζει η σώζουσα Χάρις του Θεού και ως εκ τούτου, καθίσταται αδύνατη η βίωση της εν Χριστώ ζωής και εν τέλει η ίδια η σωτηρία. Η διαστροφή του Ευαγγελίου από την αιρετική Δύση και ειδικά την ευρωπαϊκή ήπειρο και η απόσχισή της από την μία και αδιαίρετη Ορθόδοξη Εκκλησία, επέφερε νομοτελειακά, ως αναπόφευκτο αποτέλεσμα, μια φρικτή κατιούσα πορεία από πτώση σε πτώση. Κατακτητικοί πόλεμοι, σταυροφορίες, γενοκτονίες, φεουδαρχία, τυραννία, δουλοκτημοσύνη, σκάνδαλα παιδεραστίας και ξεπλύματος μαύρου χρήματος κ.α. συνθέτουν το φρικώδες «μωσαϊκό» της ιστορικής της πορείας. Ο ευρωπαίος άνθρωπος, αηδιασμένος από όλα τα παραπάνω, και μεθυσμένος από το «κρασί» της αποστασίας, της ηδονοθηρίας, της αθεΐας, της αποθέωσης του ανθρωπίνου «εγώ» και των επιτευγμάτων του, εξέπεσε από τον αιώνιο προορισμό του, «παρασυνεβλήθη τοις κτήνεσι τοις ανοήτοις καὶ ωμοιώθη αυτοίς» (Ψαλ.48,13). Αυτό δείχνουν οι επιλογές του, τα έργα του, οι πίστεις του, οι σκέψεις του, οι επιδιώξεις του, ο τρόπος που ζει και επιδιώκει να τον επιβάλλει στους άλλους!

    Αντίθετα στην Ορθόδοξη Ανατολή, στη χιλιόχρονη Ρωμανία μας, την κακώς ονομαζόμενη από τους δυτικούς «βυζαντινή αυτοκρατορία», στην οποία βιώθηκε η ορθόδοξη πνευματικότητα, είναι παρούσα η θεία Χάρις, η οποία αδελφοποιεί τους λαούς και τα ανθρώπινα πρόσωπα, εξαφανίζει τις αντιπαλότητες μεταξύ των, μετριάζοντας και περιθωριοποιώντας τις πολιτισμικές ιδιαιτερότητές τους, τις κοινωνικές εντάσεις και οι διασπάσεις. Παράλληλα, σε πολιτειακό επίπεδο, αποφεύχθηκε ο φεουδαρχικός και τυραννικός τρόπος διοικήσεως των λαών, ενώ στο εκκλησιαστικό επίπεδο βιώθηκε και εφαρμόσθηκε στις σχέσεις Εκκλησίας και Πολιτείας η αρχή της συναλληλίας, μια αρχή που ήταν άγνωστη στη Δύση, στην οποία κυριάρχησε η απολυταρχική εξουσία των παπών.  Η κοινή ορθόδοξη πίστη, η βίωση των αρχών του Ευαγγελίου και ο συγκερασμός του αρχαίου ελληνικού πολιτισμού με τις αιώνιες αξίες του χριστιανικού πολιτισμού δημιούργησε σταδιακά τον ελληνοχριστιανικό πολιτισμό, έναν από τους μεγαλύτερους πολιτισμούς της ιστορίας και υπήρξε η κύρια αιτία της αρμονικής συμβιώσεως προσώπων, κοινωνικών ομάδων και λαών για χίλια χρόνια. Καμία άλλη αυτοκρατορία στην ιστορική πορεία της ανθρωπότητος δεν άντεξε για τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα.

    Αφορμή για την παρούσα ανακοίνωσή μας πήραμε από το περιβόητο και πολυδιαφημισμένο «Φεστιβάλ Ευρωπαϊκού τραγουδιού», την γνωστή «Eurovision 2024», όπου «καθρεπτίστηκε» το αληθινό τραγικό πρόσωπο της αποστατημένης Ευρώπης. Τα εκατομμύρια των τηλεθεατών είδαν με ευχέρεια αυτό το «πανηγύρι του διαβόλου», όπως το αποκάλεσαν πολύ εύστοχα κάποιοι, το οποίο υπήρξε ένας βαρύγδουπος, (και κακόηχος), ύμνος στην αμαρτία και κύρια στην θανάσιμη αμαρτία της ομοφυλοφιλίας. Προφανώς, δεν θα μπορούσαν οι σκοτεινοί διεθνείς κύκλοι, που προωθούν την ομοφυλοφιλία, να βρουν άλλο, πιο πρόσφορο τρόπο, για να την διαφημίσουν και να την προβάλουν στην ανθρωπότητα με το προσωπείο της «τέχνης», στρατευμένης  στην αποστασία.

    Διαφωτιστικό είναι το σχετικό δημοσίευμα: «Η Eurovision που κάποτε ήταν ένας διαγωνισμός για όλη την οικογένεια, έχει πλέον εξελιχθεί σε μια σκληροπυρηνική έκφραση της λεγόμενης woke ατζέντας και αυτό μάλιστα συνέβη πιο έντονα από τη στιγμή που οι ΛΟΑΤΚΙ έχουν καταφέρει  πλέον να ελέγχουν σχεδόν πλήρως το διαγωνισμό. Και όσο για τα αποτελέσματα και πως διαμορφώνονται τα τελευταία χρόνια, βλέπει κανείς μια σχεδόν απόλυτη ΛΟΑΤΚΙ κυριαρχία και ειδικά στη βαθμολογία των επιτροπών που μοιάζει καταφανώς στημένη και υπαγορευόμενη ως κυρίαρχη γραμμή. […] Για όποιον μας θεωρεί υπερβολικούς ας ρίξουμε μια μάτια στους νικητές του πιο πρόσφατου παρελθόντος και το πως σχετίζονται με τη ΛΟΑΤΚΙ κοινότητα και το συγκεκριμένο πανίσχυρο λόμπι…. Αν ξεκινήσουμε από το πιο μακρινό 2007 νικήτρια αναδείχθηκε η Σέρβα Μαρίγια Σερίφοβιτς με τραγούδι με φανερά ομοφυλοφιλικά υπονοούμενα, ενώ λίγα χρόνια αργότερα η ίδια αποκαλύφθηκε ως λεσβία.…Έτσι από το 2018 έχουμε σχεδόν πλήρη ΛΟΑΤΚΙ κυριαρχία όταν η Ισραηλινή Νέττα κερδίζει στο νήμα την Κύπρο της Ελένης Φουρέιρα. Το 2019 κερδίζει το διαγνωνισμό ο Ολλανδός Ντάνκαν Λόρενς που -όλως τυχαίως- είναι δηλωμένος bisexual. To 2020 δεν είχαμε διαγωνισμό λόγω covid, αλλά το 2021 τη νίκη παίρνει το Ιταλικό συγκρότημα Μάνεσκιν με extreme θηλυπρεπείς εμφανίσεις και τραγούδι με καλυμμένη gay προπαγάνδα… Ένα διάλλειμα δύο χρόνων, με τη συναισθηματική νίκη της δοκιμαζόμενης Ουκρανίας και της Σουηδέζας Λορίν που πέρσι έμοιαζε άχαστη και φέτος είχαμε το άφυλο “φρούτο” της Ελβετίας».[1]

    Αλλά δεν ήταν μόνο η προώθηση της ομοφυλοφιλίας το ζητούμενο και ενεργούμενο στο εν λόγω «φεστιβάλ». Ήταν και η ξεκάθαρη προώθηση του σατανισμού! Σχολιαστής τόνισε: «Ακόμα και οι λάτρεις αυτής της αθλίας καταστάσεως, χωρίς ίχνος πολιτισμού και Παιδείας, τρόμαξαν με τις σατανιστικές τελετές, επιδείξεις μαύρης μαγείας και μάγισσες επί σκηνής».[2] Χαρακτηριστικό και εύστοχο υπήρξε σχετικό σχόλιο της αγωνιστικής εφημερίδος «Ορθόδοξος Τύπος», με τίτλο: «Eurovision: Τὸ πανηγύρι τοῦ διαβόλου»! «Πραγματοποιήθηκε και εφέτος το κατ’ έτος “πανηγύρι του διαβόλου” στην αποστατημένη Ευρώπη. Ο λόγος για τον διαγωνισμό τραγουδιού της Eurovision, όπου έδειξαν για μία ακόμα φορά οι ευρωπαϊκοί λαοί την απέχθειά τους προς το Χριστό, την προσκόλλησή τους στον Σατανά, τον πραγματικό “θεό” της Ευρώπης και την θέλησή τους να υποδουλωθούν στα πιο ταπεινά ορμέμφυτά τους. Δεν είναι δύσκολο να διακρίνει κάποιος ότι ο εκφυλισμένος αυτός ευρωπαϊκός θεσμός είναι ένας “ύμνος” στην αποστασία και στην αμαρτία! Ατάλαντοι, ακαλαίσθητοι, “καλλιτέχνες”, ντυμένοι κυριολεκτικά κουρέλια, ημίγυμνοι, ή και εντελώς γυμνοί, (Φινλανδία), τσίριζαν και έκραζαν, χοροπηδώντας σαν ουρακοτάγκοι, ποδοπατώντας ένα φωτεινό σταυρό! Το “τραγούδι” της Ιρλανδίας ήταν μία χυδαία σατανιστική παράσταση. Μία μάγισσα λικνίζονταν ερωτοτροπώντας με ένα δαίμονα! Τα περισσότερα τραγούδια εξυμνούσαν και πρόβαλλαν την ομοφυλοφιλία! “Νικητής” ένας Ελβετός, ο οποίος αυτοπροσδιορίζεται ως άφυλος, (ούτε άνδρας, ούτε γυναίκα)! Το ακόμα τραγικότερο είναι ότι ετούτο το διαβολικό πανηγύρι έσπασε “τα μηχανάκια” της τηλεθέασης σε όλο τον κόσμο. Εκατομμύρια τηλεθεατών παραληρούσαν, αποδεχόμενοι τα φρικτά μηνύματα».[3] Η εκπρόσωπος του υπουργείου Εξωτερικών της «κακής» Ρωσίας, Μαρία Ζαχάροβα δήλωσε: «Η Eurovision 2024 ξεπερνά κάθε όργιο, συμμορία, ἢ τελετουργική ιεροσυλία», προσθέτοντας ειρωνικά ότι, «η κηδεία της δυτικής Ευρώπης συνεχίζεται κανονικά».[4]

Το ανησυχητικό είναι ότι σε τέτοιου είδους «πολιτισμικές εκδηλώσεις» λανσάρεται, όλο και περισσότερο, νέος τρόπος ζωής, κυρίως για τους νέους. Οι αφανείς προωθητές της «Νέας Τάξεως Πραγμάτων» προωθούν μια πέρα για πέρα αντίχριστη ζωή, στερημένη από τις διαχρονικές αξίες του παρελθόντος, αφού «οι στίχοι των περισσότερων τραγουδιών τους θίγουν θέματα χωρισμών, μαγείας, εθισμού στα ναρκωτικά και κατάθλιψης».[5]

    Το ακόμα χειρότερο είναι η άκρως επικίνδυνη «συμφιλίωση» με τον Σατανά που φθάνει μέχρι σημείου λατρείας του ως θεού. Λανσάρουν την ηδονοθηρία και τον δικαιωματισμό, ως δήθεν «σύγχρονες ατομικές κατακτήσεις», τις οποίες στερεί η πίστη στο Θεό και η «παρωχημένη» χριστιανική ηθική. Μέσα από τέτοιες εκδηλώσεις και γενικά από τον «βομβαρδισμό» από τα Μ.Μ.Ε. και το διαδίκτυο, προωθούν τις ολέθριες αρχές της «Νέας Υδροχοϊκής Εποχής», η οποία «έρχεται να απαλλάξει τον άνθρωπο από τα δεσμά του παρελθόντος», να θέσει τον άνθρωπο ως «το κέντρο του κόσμου» και να ανεβάσει το ανθρώπινο «εγώ» στη σφαίρα του Θεού, με το φρικτό «δόγμα»: «Θεός είναι ο άνθρωπος και δεν υπάρχει Θεός εκτός από αυτόν»! Ο Σύγχρονος άνθρωπος καλείται να ζήσει όπως αυτός θέλει, ό,τι υπαγορεύει το «εγώ» του. Το «ευαγγέλιο» της «Νέας Εποχής» συνοψίζεται στη διδασκαλία του θεμελιωτή του Νεοσατανισμού, Κρόουλι: «Κάνε αυτό που θέλεις, αυτό θα είναι το σύνολο του νόμου»[6]! Στο φρικτό «ευαγγέλιό» του: το «Βιβλίο του Νόμου» έγραψε: «Γκρεμιστείτε! Ανατιναχτείτε! Φτύνω στα άρρωστα από μέθη δόγματα σας»[7]!

    Σχετικά με τη Νέα Εποχή έχει γράψει τα εξής ο π. Κυριακός Τσουρός, Γραμματέας της Σ.Ε. επί των Αιρέσεων: «Κύρια “δόγματα” της “Νέας Εποχής του Υδροχόου” είναι η “πίστη” σε απρόσωπο “θεό” και η κατάργηση της διακρίσεως μεταξύ καλού και κακού. Ο άνθρωπος της “Νέας Εποχής” είναι “θεός” κατ’ ουσίαν, ή αλλοιώς “εκροή” του “θεού”. Κατά συνέπειαν, αναζήτηση του Θεού έξω από τον άνθρωπο δεν νοείται…Ο αυτοθεοποιημένος και αυτονομημένος αυτός άνθρωπος της “Νέας Εποχής” είναι εκείνος, ο οποίος χαράσσει και τον “ηθικό νόμο”. Κατά τον “νόμο” αυτό ο άνθρωπος μπορεί να ζει όπως θέλει, να κάνει ό,τι θέλει. Το καλό και το κακό είναι οι δύο όψεις του ίδιου νομίσματος, χωρίς καμία ουσιαστική διαφορά»[8]! Ο μακαριστός π. Αντώνιος Αλεβιζόπουλος τόνιζε: Γνωρίζουν πολύ καλά οι ιθύνοντες του «νέου τρόπου ζωής», πως «Η Χριστιανική αντίληψη περί Θεού, περί ανθρώπου, περί κόσμου και περί σωτηρίας, η ουσιαστική σύνδεση ανάμεσα στην χριστιανική πίστη και στην καθημερινή μας ζωή θα προσφέρει στους νέους την απαραίτητη αυτοσυνειδησία του χριστιανού, θα τον καλύψει πνευματικά και θα αποτρέψει την εσωτερική του αναζήτηση στην οποία εξωθείται από τα ποικίλα υπαρξιακά κενά»[9].

    Ιδού λοιπόν ποιοι είναι οι βαθύτεροι και ανομολόγητοι στόχοι σε πανηγύρια τύπου «Eurovision»! Οι σχεδιαστές της Νέας Εποχής επιδιώκουν να δημιουργήσουν όλες εκείνες τις προϋποθέσεις που απαιτούνται για την ανάδειξη μιάς παγκόσμιας κυβερνήσεως με ένα παγκόσμιο ηγέτη, ενός πλανητάρχη που θα λύσει όλα τα προβλήματα της ανθρωπότητος. Γιά νά επιτύχουν αυτό τόν στόχο δέν θέλουν κοινωνία ρωμαλέα μέ κοινωνική συνοχή, κοινωνία που θα διαπνέεται από τις ηθικές αρχές και αξίες του ευαγγελίου και από την αγάπη προς την πατρίδα. Δέν θέλουν ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες, αλλά άβουλα όντα, ανθρώπους ρομπότ, απογυμνωμένους από κάθε έννοια αρετής, ανδρείας και ηρωϊσμού, ανθρώπους που θα εκτελούν πειθήνια και χωρίς αντιρρήσεις τις εντολές, που θα δέχονται άνωθεν. Θέλουν να διαμορφώσουν μια κοινωνία ανθρώπων υποδουλωμένων στο χρήμα, στις ηδονές, στα ναρκωτικά και σε κάθε είδους σεξουαλική διαστροφή, όπως η ομοφυλοφιλία. Και αυτό το κάνουν διότι γνωρίζουν πολύ καλά, ότι άνθρωποι χωρίς ρίζες, χωρίς αξίες και ιδανικά, χωρίς ηθική προσωπικότητα και ηθικές αντιστάσεις απέναντι στό πολύμορφο κακό, στη διαφθορά και στη διαστροφή είναι ένα άμορφο υλικό, μια μάζα εύκολα χειραγωγήσιμη. Δεν είναι άλλωστε χωρίς σημασία οι κυκλοφορούσες «ντιρεκτίβες» κύκλων της «Νέας Τάξεως Πραγμάτων», ότι το νέο ανελεύθερο μοντέλο της κοινωνίας θα είναι αυτό της πάλαι ποτέ Σοβιετίας και της σημερινής Κίνας!

    Κλείνουμε, εκφράζοντας την ανησυχία μας για τα όσα τραγικά συμβαίνουν στην σύγχρονη κοινωνία και περισσότερο στην ελληνική. Με βάση τα δεδομένα που έχουμε σήμερα μπορούμε να συμπεράνουμε σχεδόν με βεβαιότητα, ότι η πλήρης  κατάρρευση του δυτικού κόσμου είναι ζήτημα χρόνου και είναι ενδεχόμενο να συμπαρασύρει και εμάς, αφού «ανήκουμε στη Δύση», αν δεν μετανοήσουμε και δεν αντισταθούμε με κάθε νόμιμο μέσον στα άνομα σχέδια των σκοτεινών δυνάμεων της αποστασίας.

Εκ του Γραφείου επί των Αιρέσεων και Παραθρησκειών

 



[1] https://taairetika.gr/%CE%B1%CF%80%CF%8C%CF%83%CF%85%CF%81%CF%83%CE%B7-%CE%B5%CE%B4%CF%8E-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%84%CF%8E%CF%81%CE%B1-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CF%84%CE%BF-%CE%AD%CE%BA%CF%84%CF%81%CF%89%CE%BC%CE%B1-%CF%84%CE%B7/

[2] https://www.eoneolaia.com/antistatheite-me-sthenos-sthn-parakmh/

[3] https://orthodoxostypos.gr/eurovision-%cf%84%e1%bd%b8-%cf%80%ce%b1%ce%bd%ce%b7%ce%b3%cf%8d%cf%81%ce%b9-%cf%84%ce%bf%e1%bf%a6-%ce%b4%ce%b9%ce%b1%ce%b2%cf%8c%ce%bb%ce%bf%cf%85/

[4] Όπου ανωτέρω

[5] Πηγή: gossip-tv.gr/ 

[7] Όπου ανωτέρω

[9] Όπου ανωτέρω




Νεότερη Παλαιότερη