Ο μοιραίος σταθμάρχης του σιδηροδρομικού σταθμού
Λάρισας, στην πρώτη του κατάθεση δήλωσε ότι έδωσε εντολή αλλά το σύστημα δεν υπάκουσε,
με αποτέλεσμα τα δυο μοιραία τρένα να βρεθούν
στην ίδια τροχιά με τα γνωστά θλιβερά αποτελέσματα της θανατηφόρου σύγκρουσης.
Στην κατάθεση του ενοποιόν του ανακριτή,
ο σταθμάρχης αλλάζει πλήρες και άμεσα την κατάθεση του και δηλώνει ότι αυτός έκανε
το λάθος και το αντιλήφθηκε μετα την σύγκρουση, αφού το έμαθε.
Γιατί ο σταθμάρχης αλλάζει την κατάθεση του
…;;;
Ο σταθμάρχης με όποια κατηγόρια και να κατηγορηθεί
ξέρει ότι θα είναι πλημμέλημα και στο τέλος θα φάει μια ποινή με αναστολή.
Αν επιμείνει στην πρώτη του κατάθεση οι οικογένειες
των 50 και πλέον νεκρών που στο τέλος θα φτάσουν ίσως και τους 60 και ίσως να ξεπεράσουν καθώς εντεχνιέντος
δεν δίνουν ακόμα και σήμερα τους ακριβούς αριθμούς, πόσοι είναι οι νεκροί, οι τραυματίες
οι αγνοούμενοι αν και έχει περάσει ένα ολόκληρο 24ωρο από την στιγμή της τραγωδίας
και πόσοι τελικά ταξίδευαν ώστε να πλασαριστεί σιγά σιγά ο ακριβείς αριθμός νέκρων
γιατί απλούστατα έχουμε και εκλογές …!!
Αν όπως είπαμε επιμείνει ο σταθμάρχης στην
αρχική του κατάθεση τότε η ιδιοκτήτρια εταιρία της μοιραίας αμαξοστοιχίας και η
διαχειρίστρια εταιρία του σιδηροδρομικοί δικτιού θα πρέπει να πληρώσει τεράστια ποσά στους συγγενείς
για αποζημίωση.
Επομένως η μεταφορά της ουσιαστικής ευθηνής
και αποκλειστικά στον σταθμάρχη εξυπηρετεί τα συμφέροντα εκείνα που είναι οι πραγματικά
υπεύθυνοι για αυτήν την τραγωδία και εκείνα που επιφέραν την διάλυση του μεγάλου και κραταιού ΟΣΕ.
Βέβαια θα πρέπει να πούμε ότι για τον εκσυγχρονισμό
των ελληνικών σιδηροδρόμων που είναι μόλις 500χλμ σε λειτουργία ενώ όλα τα υπόλοιπα
έχουν αφεθεί στην τύχη τους δαπανηθήκαν – σπαταλήθηκαν πάνω από 16 δισεκατομμύρια ευρώ ενώ στον Γαλλικό σιδηροδρόμου
απασχολεί 150.000 εργαζομένους και έχει δίκτυο 32.000 χιλιόμετρα δαπανήθηκαν μόνο 10 δισεκατομμύρια ευρώ.
Βεβαία όλα αυτά έχουν εξήγηση αν αληθεύουν όλα αυτά που ακούγονται τις τελευταίας ώρες περί σύνδεσης του εισαγγελέα του Αρείου Πάγου με την διαχειρίστρια εταιρία μέσο του γιου του.