ΤΟ ΚΑΡΑΒΙ ΠΟΥ ΕΝΩΝΕ ΤΗΝ ΚΑΛΑΜΑΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΡΗΤΗ ΒΙΤΣΕΝΤΖΟΣ ΚΟΡΝΑΡΟΣ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΕΙ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΤΟΥ ΤΑΞΙΔΙ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟ ΤΑ ΔΙΑΛΥΤΗΡΙΑ ALIAGA ΣΤΑ ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΙΚΑ ΠΑΡΑΛΙΑ


 

Το τελευταίο καράβι που ένωσε την Καλαμάτα με την Κρήτη ήταν το Βιτσέντζος Κορνάρος, ένα καράβι χωρίς πολλές ανέσεις και αργό, όμως έστω και έτσι αρκετοί ήταν αυτοί που προτιμούσαν το λιμάνι της Καλαμάτας για να φτάσουν στην Κρήτη.

 

Κοντά στο τέλος  ο Κορνάρος

 

Ήρθε και η σειρά του Ε/Γ-Ο/Γ Βιτσέντζος Κορνάρος να μας αποχαιρετήσει, καθώς σε λίγες ημέρες θα ταξιδέψει για τελευταία φορά, με προορισμό τα διαλυτήρια Aliaga στα μικρασιατικά παράλια.

 

Το δανέζικο σκαρί του 1975 αποτέλεσε ένα από τα θρυλικά βαπόρια της σύγχρονης ελληνικής ακτοπλοΐας, που από το 1994 ξεκίνησε να οργώνει το Αιγαίο, αρχικά με τη γραμμή Πειραιάς – Μήλος – Άγιος Νικόλαος – Σητεία με τα χρώματα και σινιάλα της ΛΑΝΕ. Αργότερα προστέθηκε και η άγονη των Δωδεκανήσων στο δρομολόγιο του, η άγονη του ΒΑ Αιγαίου καθώς και οι Κυκλάδες.

 

Για αρκετά χρόνια εξυπηρέτησε την άγονη των Κυθήρων, Αντικυθήρων και Κισσάμου

Από τον Ιούνιο του 2017 ο Βιτσέντζος Κορνάρος λόγω σοβαρού μηχανικού προβλήματος σταμάτησε να ταξιδεύει οριστικά.

Θα θυμόμαστε το πλοίο για τις μοναδικές γραμμές του καθώς και για τον Πλοίαρχο – σύμβολό του τον Καπτά Δημήτρη Λαδά που το πλοιάρχησε για πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα. Ακόμη ο Κορνάρος θα μείνει στη μνήμη και για τη συνέπειά του στις άγονες γραμμές της ακτοπλοΐας για πολλά χρόνια, που υπηρέτησε ως ακούραστος εργάτης.

 

Το ρυμουλκό CHRISTOS XL του Spanopoulos Group με Καπετάνιο τον Ιωάννη Κοντοπό οδηγεί το ηρωικό πλοίο της άγονης γραμμής Ε/Γ-Ο/Γ Βιτσέντζος Κορνάρος, στο τελευταίο του ταξίδι προς τη διάλυση.





Νεότερη Παλαιότερη